Guia de Lectura Fàcil (LF)
-
Upload
biblioteca-les-corts-miquel-llongueras -
Category
Documents
-
view
219 -
download
0
description
Transcript of Guia de Lectura Fàcil (LF)
En aquesta guia de lectura us presentem una selecció de materialde Lectura Fàcil (llibres i CD d’àudio) adreçat a infants i adults, que trobareu a la nostra biblioteca.
En aquesta selecció trobem llibres de Lectura Fàcil elaborats amb especial cura per ser llegits i entesos per persones que tenen dificultats lectores. Així com audiollibres, llibres en lletra gran per a gent que té dificultats visuals, en Braille i en llenguatge de signes per a persones sordes.
Biblioteca Les Corts - Miquel Llongueras Abril, 2014 Riera Blanca, 1-3 08028 Barcelona Tel. 93 449 31 07 Correu-e. [email protected] www.bcn.cat/bibmllongueraswww.facebook.com/bibmllongueras
DOCUMENTS DE LECTURA FÀCIL INFANTILS
AUDIOLLIBRES
I* Dic (Llibre + CD) Dicovskiy, Sylviana A la granja Barcelona: Abadia de Montserrat, 2009 I* Har (Llibre + CD) Harmonia: música i imatges per a estimular i relaxar el teu nadó : [nens de 3 a 30 mesos i pares] Madrid: Macmillan, cop. 2009 I* Kal (Llibre + CD) Kali y el elefante blanco: [un cuento popular de la India] Boadilla del Monte: SM, 2008 I* Tor (Llibre + CD) Toro, Oriol La Lluna, la pruna Barcelona: La Galera, 2009
I** Hi h (Llibre + CD) Hi havia una vegada...: els contes de sempre Vic: Eumo: Universitat de Vic, 2008 I** Nor (Llibre + CD) Norac, Carl Swing Café [Madrid]: Kókinos, cop. 2010 I** Rei Els Reis d'Orient : narració d'origen bíblic Barcelona: La Galera, 2009 IE May Mayo, Diana The House that Jack Built Bath: Barefoot Books, 2007
I78(Cas) Obi (Llibre + CD) Obiols, Anna Pau Casals: el col∙leccionista de pipes Barcelona: Bellaterra Música, DL 2009
LLIBRES LECTURA FÀCIL
ILF Alb Alba Rosada: la princesa que es va enamorar del mar Barcelona: Abadia de Montserrat, 2007 ILF Ver Bernal, M. Carme Tant de gust de conèixer‐lo, senyor Maragall Barcelona: Abadia de Montserrat, 2006 ILF Com Compta fins a cinc : conte indi Barcelona: Abadia de Montserrat, 2003 ILF Eli L'Elionor i les oquetes del rei Maó Barcelona: Abadia de Montserrat, 2010 ILF Fil La Filla del carboner Barcelona: Abadia de Montserrat, 2012 ILF Gri Grimm, Jacob: Grimm, Wilhelm La Germana dels set corbs Barcelona: Abadia de Montserrat, 2012 ILF Kip Kipling, Rudyard El Libro de la selva Barcelona [etc.]: Castellnou, 2006 ILF Map El Maputxe sense ombra : conte maputxe Barcelona: Abadia de Montserrat, 2004 ILF Mil Sarazad i les mil i una nits Barcelona: Abadia de Montserrat, 2007 ILF Nic Nicolás va de compras Sevilla: Kalandraka : BATA, cop. 2010 ILF Pri La Princesa malalta Barcelona: Abadia de Montserrat, 2010
ILF Vin Vint‐i‐quatre receptes d'arreu Barcelona: Abadia de Montserrat, 2004
LLIBRES EN BRAILLE I LLENGUATGE DE SIGNES
BI Cot Cottin, Menena El Llibre negre dels colors Barcelona; Madrid: Libros del Zorro Rojo, 2008
ILS BalBalada, MontserratL’home més valent del món Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008 ILS Bal Balada, MontserratQuin embolic còsmic Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2009 ILS Bal Balada, MontserratUn Rei molt tossut Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2012 ILS Cas Casas, Lola Tot l’any Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010 ILS Gil Gilbert, Trinitat En Xim de les olles i el tiramisú Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010 ILS Lar Larreula, Enric El Fabricant de fum Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2009 ILS Min Minella, Marta D’amagatotis Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008
ILS Ort (també en castellà) Ortega, Juan M'he perdut!Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2007 ILS Ort Ortega, Juan La Nit de Reis d’en Pau Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008 ILS Pei (també en castellà) Peix Cruz, Susana El Secret de la lluna Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008 ILS Pei Peix Cruz, Susana El Sol fa tard Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2011 ILS Rib Ribas Figueras, Miquel Petita història d’un tovalló groc descolorit Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010
DOCUMENTS DE LECTURA FÀCIL ADULTS
AUDIOLLIBRES
CD 6.GOY 13 Goytisolo, Juan Telón de boca Barcelona: Círculo de lectores [etc.], 2006
CD 6.LLU 12 La Llum de la paraula poesia escrita per discapacitats visuals de l'ADVC [Barcelona]: Asociación Discapacidad Visual Cataluña, [2011] CD 6.MAR 13 Martorell, Joanot Tirant el Blanc Barcelona: A cau d'orella, DL 2005
CD 6.ROD 14 Rodoreda, Mercè Dotze dames i una reina les grans actrius de l'escena catalana interpreten Rodoreda Barcelona: Enciclopedia Catalana, cop. 2009 CD 6.VIN 12 Vinyoli, Joan Joan Vinyoli Barcelona : Zanfonia, cop. 2000
LLIBRES LECTURA FÀCIL
LF Bar Barbal, Maria Pedra de tartera Barcelona: Educaula, 2009 LF Car Carbó, Joaquim La Casa sota la sorra Barcelona: Educaula, 2009
LF Mar Martí, Núria Bajo el mismo cielo: el Winnipeg rumbo a Chile Barcelona: La Mar de Fàcil, 2011
LF Sha Shakespeare, William Romeo i Julieta Barcelona: Castellnou, 2009 LF Ste Stevenson, Robert Louis L'Illa del tresor Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005 LF 91(026)(46.71Bar) Bon Bonafont, Rosa Coneixes Barcelona? Barcelona: Mediterrània, 2004
LLIBRES LLETRA GRAN
GN Bar Barril, Joan Tots els ports es diuen Helena Barcelona: Edicions 62, 2011 GN Cab Cabré, Jaume Viatge d'hivern Barcelona: Edicions 62, 2010
GN Leo Leon, Donna Justícia uniforme Barcelona: Edicions 62, 2011
GN Mon Moncada, Jesús El Cafè de la Granota Barcelona: Edicions 62, 2011
GN Tei Teixidor, Emili Pa negre Barcelona: Edicions 62, 2011